Rasa kini berada di dalam aplikasi   
Rasa kini berada di dalam aplikasi   
Home Search

pkp - search results

If you're not happy with the results, please do another search

Ayam Popcorn Rangup Krup Krap.Ini Resipi Mudah Membuatnya

Jom buat Ayam Popcorn. Bahagian dada ayam yang selalu tak laku, boleh buat ni. Gerenti cepat je licin.Ada yang nak buat , boleh cuba...

Ayam Goreng Salut Tepung Rangup

Semua orang suka ayam goreng salut tepung yang rangup seperti makanan di restoran makanan segera. Tapi sayang bila cuba sendiri di rumah hasilnya tidak...

Roti Sosej Pintal , Tak Sesusah Mana Pun Buatnya.

Jom kita meroti. Ni dia resipi roti sosej pintal yang biasa korang nampak kat kedai bakeri. Nak letak atau tambah sos cili dan mayonis pun boleh jugak. Bagi penggemar keju bolehlah tabur keju mozzarella atasnya. Kita yang buat dia kan,Tapi roti tu kenalah menjadi...

Buat Sendiri Puding Pandan Inti Kelapa Ni, Rasa Sedap Melampau.

Rugi kalau ada yang tidak suka puding kerana deseert yang sedap dimakan sejuk-sejuk memang menggoda selera sungguh. Sementelah di kala PKP ni memang tiada...

Srikaya Homemade Lemak Manis Enak Tak Terkata

Teringat zaman kanak kanak dahulu.. bila makan roti disapu dengan sri kaya. Tak sama rasanya kaya yang dibeli dengan yang dibuat sendiri. Lemak manis...

Resipi Aneka Nasi Dengan Aroma Menyelerakan

Tanpa nasi bagaikan tidak lengkap hidangan makan tengahari atau pun malam. Namun  jika jadual anda penuh dan sentiasa sibuk, cuba olah sedikit resipi nasi...

Bila Goreng Ikan Masin Asyik Hancur Aje. Ikut Petua Ni Kalau Nak Elok Sempurna.

Selalu kan bila kita goreng ikan masin, bila keluar dari kuali kepalanya tertanggal. Isinya juga mudah hancur. Sudahnya ikan masin goreng tu tak molek rupanya bila dihidang atas pinggan.

Tiga Bahan Mudah Buat Ais Kepal Milo Viral  Hingga Menjilat Sudu

Bila anak-anak tak bersekolah waktu PKPB ni macam-macam permintaan mereka. Memasak pun ikut apa yang mereka suka. Ais kepal milo bukan hanya disukai orang...

Acar Rempah Timun Telur Puyuh Terlajak Sedap

Keenakkan hidangan ini bila sayur dikunyah rangup dan telur puyuh rebus lembut. Rasa rempah diseimbangkan dengan rasa masam cuka.

Mesti baca!

Tular Kes Nasi Ayam Claypot Guna Rice Wine, Chef Kongsi Pengalaman...

Moga perkongsian Chef ini membuka minda orang ramai dalam pentingnya mencari yang halal dalam setiap makanan yang dimakan.