Hanis Zalikha. Siapa tidak kenal dengan selebriti cantik manis ini? Seorang model, pengacara, pelakon dan duta produk yang dikenali ramai. Beliau juga memiliki jenama tudung sendiri iaitu Cakenis by Hanis Zalikha. Berpewatakan sopan dan sangat lemah lembut tutur katanya. Malah beliau juga dikenali sebagai salah seorang selebriti yang pandai berfesyen hinggakan setiap gayanya menjadi ikutan ramai. 

👴🏼

A post shared by Hanis Zalikha (@haniszalikha) on

Sibuk dengan kerjaya bukan penghalang untuk menyediakan hidangan terbaik buat keluarga. Ha…Jangan tak tahu, ibu kepada Yusof Iskandar ini juga seorang yang rajin ke dapur. Patutlah suaminya; Hairul Azreen sayang sangat! 

Baru nak ambek video lauk tetiba dia nyampuk alahai cair hati isteri.

A post shared by Hanis Zalikha (@haniszalikha) on

Dia yang nak buatkan cucur bilis kiter.

A post shared by Hanis Zalikha (@haniszalikha) on

Mmm itu bukan sos cili ok @theyusufiskandar

A post shared by Hanis Zalikha (@haniszalikha) on

IKLAN

Kalau anda selalu meninjau instagram selebriti ini, pasti pernah nampak posting-posting masakan yang dikongsi di laman tersebut. Malah Hanis juga tak lokek untuk berkongsi resipi dengan para followersnya.

🐄

A post shared by Hanis Zalikha (@haniszalikha) on

Untuk kesayanganku. Siapa boleh tulis balik resepi dia kat sini 🤓❤️

A post shared by Hanis Zalikha (@haniszalikha) on

IKLAN

SIAPA TANYA LAGI RESEPI TU. #ChefKeknis #MinimalIngredients 😌

A post shared by Hanis Zalikha (@haniszalikha) on

Jadi kalau ada yang duk kata artis ni tak turun ke dapur, memang tak berapa nak betul lah kan. Mungkin ada sesetengah je dan tak semua. Jom kita layan menu-menu yang Hanis Zalikha ni suka masak. Manalah tahu, boleh beri inspirasi dan idea untuk anda untuk masak malam ni.

IKLAN

😌

A post shared by Hanis Zalikha (@haniszalikha) on

"Lalala" – Suami & anak.

A post shared by Hanis Zalikha (@haniszalikha) on