Bagi anda yang ‘follow’ Instagram Johan dan Ozlynn @jozlynnhanania, pasti terhibur dengan telatah mereka bersama anak-anak tersayang. Macam-macam gelagat lucu family bahagia ni boleh anda tengok. Walaupun keduanya adalah selebriti yang terkenal dan dikenali ramai, tetapi pasangan ini lebih selesa dengan gaya sederhana dan humble. Memang respect!

Lagi satu nak habaq ni, Ozlynn ni rupanya juga pandai memasak tau. Walaupun sibuk dengan kerjaya seni serta menguruskan anak-anak, selebriti cantik ni masih meluangkan masa untuk menyajikan hidangan kegemaran keluarga. Jom kita skodeng lauk apa yang Ozlynn selalu masak. Kalau anda rasa teringin nak cuba, bolehlah DM empunya badan untuk mintak resipi ya.

Jom layan gambar-gambar masakan yang Ozlynn pernah ‘up’ di IG beliau.

IKLAN

 

IKLAN

Siap masak pukul 12 tadi.. tp nih baru sempat nak upload sebab mengemas dulu.. haaa nih masa nk melipat kain baju so kita upload la kejap yek.. menu terakhir tu upah utk aku.. arini kita masak renyah sikit yek.. sayur ada tp lupa nak amik gambar.. malas nak bgn dah aihhh.. sayur campor goreng bodoh jek.. yg merah2 tu tulang masak asam podeh dgn ayam kentang masak kicap halia.. halia tu saje aku hiris halus2 senang aku nak ratah2 🙈… menu ke3,4&5 korg sendiri la letak nama eh.. nih baru pas kena pekik ngan aku.. suh standby pi masjid.. arini sayu sikit sb abg ariq pi singapore.. x dpt teman.. ada game kt sana.. hmmm berharap sgt dpt tgk dia lawan.. kalau la aku masak lg awal.. sempat anta kat skolah dia td.. fav dia tu ayam kicap halia😢.. mak2 mmg gini eh?? Aku normalkan ada perasaan mcm nih?? Arghhhhhh mcm mane nk lipat baju dh nih.. hati kat anak…. ya Allah, kau lindungilah anak ku… selamatkanlah perjalanan pergi dan pulang dia.. kau permudahkan segala urusan dia sepanjang ketiadaan aku disampingnya.. kau kuatkanlah hati dan semangatnya ya Allah.. kau jauhkanlah dia dr gangguan iblis dan syaitan, hasad dengki dan fitnah manusia dan kau jauhkanlah dia dr sebarang kecederaan.. aameen..❤️

A post shared by Johan & Ozlynn (@jozlynnhanania) on

IKLAN

Sumber: Instagram @jozlynnhanania